- Компанія з розробки електромобілів (EV) та програмного забезпечення, яка розробляє, проектує, виробляє та продає електричні легкові автомобілі під брендом Renault в Європі.
- Успішне виокремлення відбулося 1 листопада 2023 року, що зробило Ampere автономною компанією та першим європейським гравцем у сфері електромобілів та програмного забезпечення.
- Ampere повністю присвячує себе вирішенню найважливіших завдань трансформації автомобільної промисловості: нульові викиди та розробка програмного забезпечення
- Ampere складається з 11 000 співробітників, з яких 35% - інженери
- Надійні активи, в які вже зроблено більшу частину інвестицій:
- Платформи для електромобілів, промислова екосистема (ланцюги створення вартості електромобілів і програмного забезпечення та виробничий слід) та привабливий асортимент продукції
- Прагнення досягти цінового паритету електричних та дизельних автомобілів раніше конкурентів завдяки чіткій дорожній карті зниження вартості на 40% до 2027/2028 року між 1-м та 2-м поколінням електромобілів.
- Електромобілі С-сегменту
- Продуктова лінійка з семи автомобілів до 2031 року в самому серці європейського ринку: Megane, E-Tech, Scenic E-Tech, Renault 5, Renault 4, "Legend" та два додаткові автомобілі
- Додатковий бізнес (автомобілі та програмне забезпечення) з іншими брендами та партнерами, такими як Alpine, Nissan та Mitsubishi Motors
- Конкурентні переваги, що виходять за рамки продукту, щоб запропонувати клієнтам індивідуальний підхід до використання електромобілів: Поінформованість про бренд Renault, дистриб'юторська мережа, мережа післяпродажного обслуговування, екосистема зарядки електромобілів та фінансові рішення
- 35% інженерів, з яких 1 800 провідних фахівців з розробки програмного забезпечення та системної інженерії для впровадження технологічних інновацій
- Найкращі у своєму класі технологічні рішення з OpenR Link, вже вбудовані в Megane, E-Tech та Scenic E-Tech
- Унікальний горизонтальний підхід, заснований на партнерстві з Google та Qualcomm Technologies, що дозволяє заощадити час та витрати, зменшити ризики виконання та надати клієнтам найкращі рішення на ринку
- 1-й програмно-визначений транспортний засіб (SDV), запуск якого очікується у 2026 році
- ElectriCity, географічно компактна промислова екосистема з високою продуктивністю та низьким рівнем викидів вуглецю
- Унікальний екосистемний підхід, що охоплює весь ланцюг створення вартості електромобілів з обмеженими інвестиціями та технологічною гнучкістю завдяки партнерству з найкращими гравцями у сфері виробництва акумуляторів та електронних трансмісій.
- Розробка акумуляторів та електронних силових агрегатів
- Структуровані та взаємовигідні відносини між Групою Renault та компанією Ampere
- Рейтинг №1 за версією Sustainalytics в автомобільному секторі та топ-6 серед усіх компаній світу з оцінкою 12,8 балів
- Досягнення нульового показника споживання електроенергії в Ampere до 2035 року, а в ElectriCity - до 2025 року
- Високі стандарти з точки зору прав людини, прозорості та етики всередині компанії та по всьому ланцюгу поставок
- Незалежне та ефективне корпоративне управління, з 11 директорами, експертами в галузі технологій та автомобілебудування, з яких 1/3 будуть незалежними
- Стратегія зростання з цільовим показником ~1 млн автомобілів у 2031 році
- Цільовий дохід у розмірі понад 10 млрд євро у 2025 році з чотирма автомобілями, досягнення 25 млрд євро у 2031 році з сімома автомобілями, що означає +30% середньорічний темп приросту в період з 2023 по 2031 рік
- Цільовий показник беззбитковості за прибутком і вільним грошовим потоком у 2025 році, операційна рентабельність 10%+ у 2030 році і вище та конвертація грошових коштів понад 80% у 2031 році
- Планування IPO (Initial Public Offering – Первинна Публіча пропозиція) на перше півріччя 2024 року за умови сприятливої ринкової кон'юнктури. Nissan і Mitsubishi Motors, перші ключові інвестори, загалом інвестують в Ampere до 0,8 млрд євро. Qualcomm Technologies також розглядає можливість інвестування. Група Renault збереже переважну більшість у капіталі Ampere.
"Ampere - це амбітна, цілісна та структурна відповідь європейської промисловості на виклики, що надходять зі Сходу та Заходу.
У справжньому дусі Renault, Ampere розроблений, щоб зробити електричні та підключені автомобілі доступними для всіх, відповідаючи на імперативи енергетичного переходу та використовуючи можливості зростання на ринку.
Ampere - це, перш за все, прагнення до технологічної досконалості та клієнтського досвіду: дві EV-платформи, потужний модельний ряд з семи автомобілів, нове покоління централізованої електронної архітектури, передовий програмний комплекс на базі Android, а також найбільш компактна та ефективна екосистема постачання та виробництва електромобілів - все це створено в Європі.
Унікальність Ampere базується на відкритому та горизонтальному підході з найкращими у своєму класі партнерами, що забезпечує низький рівень ризику, гнучкість та розумний розподіл капіталу, щоб орієнтуватися у швидкозмінному та конкурентному середовищі.
Ampere поєднує в собі найкраще з двох світів: досвід і вогневу міць провідного автовиробника та спритність і інноваційність новачка. Ampere - це ESG у 3D, розроблений з нуля, що відповідає найвищим стандартам декарбонізації, циркулярної економіки та справедливого переходу.
Я більш ніж впевнений, що успіх Ampere ґрунтується на досвіді та ентузіазмі дуже різноманітної команди, яка довела свою надзвичайну ефективність за останні два роки підготовки" зазначив Лука де Мео, генеральний директор Групи Renault
"Завдяки високопродуктивним автомобілям, конкурентоспроможним цінам, сильному бренду та високоякісним послугам, Ampere має хороші позиції для того, щоб встигнути за зростанням європейського ринку електромобілів.
Ampere має на меті середньорічне зростання доходів на 30% у період з 2023 по 2031 рік. З 10 мільярдів євро у 2025 році з 4 автомобілями, Ampere планує досягти понад 25 мільярдів євро доходу у 2031 році з 7 конкурентоспроможними автомобілями.
Завдяки своїй чіткій дорожній карті, яка передбачає зниження витрат на 40% за одне покоління, Ampere зможе поступово знижувати ціни на автомобілі, одночасно підвищуючи маржу. Дійсно, отримуючи вигоду від поетапного старту Групи Renault у сфері електромобілів та програмного забезпечення, Ampere забезпечує фінансовий профіль з низьким рівнем ризику та високою прибутковістю з амбіцією досягти точки беззбитковості у 2025 році (як за операційною маржею, так і за вільним грошовим потоком) та має на меті досягти операційної маржі вище 10% з 2030 року. Окрім власної лінійки Ampere також має намір стати технологічною, виробничою та бізнес-платформою для інших брендів, що відкриває додаткові можливості для Ampere.
Нещодавнє відокремлення, успішно завершене два тижні тому, є першою важливою подією для нас, і ми готуємо наступний стратегічний крок: IPO - це можливість ще більше прискорити розвиток Ampere без залучення ресурсів Групи Renault, і це дозволить Групі Renault прискорити реалізацію дорожньої карти, щоб винагородити своїх акціонерів.” прокоментував Тьєррі П'єтон, фінансовий директор Групи Renault.
Група Renault достроково завершила перші кроки свого плану " Renaulution ", здійснивши найшвидший поворот в новітній історії автомобільної промисловості.
Анонсований у листопаді 2022 року, поточний етап Революції має на меті перетворити Групу Renault на автомобільну компанію наступного покоління, побудовану на п'яти цілеспрямованих бізнесах, що працюють з новими ланцюгами доданої вартості, які виникають внаслідок трансформації автомобільної промисловості та мобільності: електромобілі (EV) та програмне забезпечення, нові послуги мобільності, циркулярна економіка, транспортні засоби високого класу на додаток до автомобілів з ДВЗ та гібридних транспортних засобів.
Ampere є рушійною силою трансформації Групи: це автономна компанія, яка розробляє, проектує, виробляє та продає електричні легкові автомобілі під брендом Renault в Європі. Її мета - просувати бренд Renault і позиціонувати його як лідера в новій ері досягнення нульового рівня викидів та розробки програмного забезпечення.
Амбіції Ampere полягають у досягненні двозначної частки ринку з двозначною операційною маржею, працюючи в основних сегментах транспортних засобів в Європі до 2031 року.
1 листопада 2023 року було успішно завершено відділення компанії Ampere. З першого дня в Ampere працює 11 000 співробітників, з яких 35% - інженери, що спеціалізуються на електромобілях та програмних технологіях. Ampere володіє потужними активами, в які вже вкладено значну частину інвестицій, включаючи дві власні платформи для електромобілів та високопродуктивну промислову екосистему у Франції з низькими стандартами викидів вуглекислого газу: ElectriCity та Cléon.
Його структура є компактною та ефективною, що забезпечує гнучку співпрацю. Ampere - це компанія, керована даними, побудована на технологіях, завдяки основним ІТ-платформам, повністю підключена, прозора та незалежна. Її очолює висококваліфікована команда керівників з досвідом роботи у світових технологічних гігантах та міжнародних автомобільних компаніях.
Демократизація електромобілів у Європі, спрямована на розширення клієнтської бази
Будучи лідером у виробництві середньорозмірних і компактних автомобілів в Європі, Група Renault, а отже, і компанія Ampere, має хороші позиції для роботи з сегментами B і C, які, як очікується, становитимуть 75% європейського ринку електромобілів до 2030 року. Прогнозується, що ці сегменти зростатимуть приблизно на 25% в середньорічному обчисленні між 2023-2030 роками.
Щоб скористатися цією можливістю, Ampere прагне демократизувати електромобілі в Європі, досягнувши паритету цін на електромобілі та ДВЗ до початку конкуренції в сегментах B і C.
Компанія Ampere вже має значну конкурентну перевагу завдяки своїм двом платформам для електромобілів, які є економічно ефективними за своєю конструкцією та придатними для використання за призначенням:
- Платформа AmpR Small для B-сегмента (раніше CMF-B EV)
- Платформа AmpR Medium для C-сегменту (раніше CMF-EV)
Окрім цих платформ, Ampere має чітку дорожню карту для зниження своїх витрат, засновану на цілісному підході до системи електромобілів. До 2027/2028 року Ampere планує знизити змінні витрати між 1-м і 2-м поколінням електромобілів С-сегменту на 40%, слідуючи безперервній траєкторії, за допомогою 3 основних важелів:
- Двигун електромобіля (акумуляторна батарея та електронна силова установка):
- 50% зниження витрат на батарею на автомобіль для тієї ж дальності пробігу
- 25% зниження витрат на електронну силову установку на автомобіль
- Транспортний засіб (платформа та верхня частина кузова):
- 25% зниження вартості платформи на автомобіль
- 15% зниження вартості верхньої частини кузова на автомобіль
- Операційна досконалість, що дозволяє скоротити на 50% виробничі та логістичні витрати
В результаті реалізації плану постійного зниження витрат, перший важливий крок був зроблений зі Scenic E-Tech, який вже зрівнявся за сукупною вартістю володіння (TCO) з гібридними транспортними засобами. Очікується, що паритет цін на електромобілі / ДВЗ буде досягнутий до 2027/2028 року з 2-го покоління (наступники Megane-E-Tech і Scenic E-Tech) при збереженні маржі. У В-сегменті Ampere почне з Renault 5 у 2024 році та Renault 4 у 2025 році (стартова ціна Renault 5 близько 25 тис. євро) та "Legend", нового електромобіля вартістю менше 20 тис. євро (автомобіль був представлений на Дні ринків капіталу Ampere).
Для досягнення цієї мети Ampere використовує цікавий і конкурентоспроможний портфель автомобілів сегментів A, B і C, який спочатку складатиметься з п'яти транспортних засобів:
- Megane E-Tech, випущений в середині 2022 року за початковою ціною 38 тис. євро, є автомобілем, який перепозиціонував бренд на ринку електромобілів і дозволяє завойовувати нових клієнтів (рівень завоювання від конкурентів перевищує 50% в Європі). Він має 2,2% частки ринку на європейському ринку електромобілів і є автомобілем номер один у сегменті електромобілів категорії C-EV у Франції. Цей автомобіль має найкращу в своєму класі інформаційно-розважальну систему та систему зв'язку: OpenR Link.
- Scenic E-Tech, який з'явиться на ринку на початку наступного року за ціною близько 40 тис. євро, - це майбутнє європейських сімейних автомобілів. Сталий розвиток лежить в основі його конструкції: до 95% матеріалів, що підлягають вторинній переробці, забезпечують найкращий у своєму класі запас ходу понад 625 км, а загальна вартість експлуатації вже зрівнялася з гібридними автомобілями.
- Renault 5, який буде представлений у першому кварталі 2024 року, є відродженням культової моделі, вже визнаної пресою та соціальними мережами. Renault 5 пропонує до 400 км запасу ходу за ціною близько 25 тис. євро, конкуруючи з базовими гібридними автомобілями B-сегменту. Він буде оснащений аватаром Reno, віртуальним другим пілотом зі штучним інтелектом, який щодня вчиться у своїх користувачів, щоб краще передбачати та відповідати їхнім потребам.
- Renault 4, який вийде на ринок у 2025 році, стане переосмисленням універсального автомобіля для електричної ери. Це буде автомобіль з максимальною універсальністю, що використовує виграшні інгредієнти Renault 5, такі як платформа AmpR Small та інформаційно-розважальна система.
- "Legend", представлений сьогодні, - це універсальний міський автомобіль без компромісів: найкраща у своєму класі ефективність - лише 10 кВт-год/100 км, на 75% нижчі викиди CO₂, ніж у середньостатистичного європейського автомобіля з ДВЗ, проданого у 2023 році, за весь його життєвий цикл, нульові викиди CO₂ у вихлопній трубі та нижчі витрати сировини завдяки компактним розмірам. Зроблений в Європі, автомобіль буде пропонуватися за ціною нижче 20 тис. євро (до субсидій), що для наших клієнтів становитиме менше 100 євро на місяць.
До 2031 року цей модельний ряд буде розширено двома додатковими автомобілями другого покоління, що загалом становитиме сім автомобілів. З цільового показника ~300 000 автомобілів у 2025 році, Ampere планує продати ~1 мільйон автомобілів у 2031 році, досягнувши частки ринку ~10%.
Окрім власного модельного ряду, Ampere також покликаний стати технологічною, виробничою та бізнес-платформою, що обслуговує інші бренди, окрім Renault, завдяки гнучкості виробничих ліній, модульності двох платформ та конкурентоспроможності собівартості. Ampere вироблятиме щонайменше дві моделі для Alpine, наступну модель Micra для Nissan та ще одну модель для Mitsubishi Motors. Ampere також підтримуватиме електрифікацію Dacia та надаватиме програмні рішення для всієї Групи Renault.
Окрім продукту, Ampere пропонує захоплюючу та заспокійливу подорож для клієнтів. Це дуже важливо, оскільки ринок електромобілів переходить від першопрохідців до основних споживачів. Для цього Ampere може покладатися на п'ять сильних активів з першого дня:
- Впізнаваність бренду Renault - 98%.
- Багатоканальний клієнтський досвід: фізичний, що базується на 4700 дилерських центрах Групи Renault, де працюють 30 000 кваліфікованих фахівців з електромобілів по всій Європі, та цифровий із запуском 100% онлайн-подорожі для клієнтів.
- Унікальна післяпродажна мережа Групи Renault
- Комплексні та стійкі рішення для зарядки за конкурентними цінами вдома або в дорозі
- Фінансові Послуги Mobilize пропонує фінансові рішення від простої підписки на кілька днів до повного лізингу на кілька років
Перехід до централізованої електронної архітектури, підключення до хмари та високі обчислювальні та комунікаційні можливості SDV забезпечують постійну модернізацію автомобіля. Це також дозволяє значно знизити витрати на мікросхеми, збільшити залишкову вартість автомобіля і сприяє підвищенню лояльності клієнтів.
З першого дня роботи Ampere може покладатися на 1800 провідних фахівців з розробки програмного забезпечення та системної інженерії, які складають 50% від загальної кількості інженерної робочої сили. Після придбання Intel Europe у 2017 році ці інженери мають потужний досвід, що сприяє розробці разом з найкращими у своєму класі технологічними гравцями, Qualcomm Technologies та Google. Команда Ampere розробила рішення спільно з Google, яке вже впроваджено в Megane E-tech та Scenic E-tech: OpenR Link. Завдяки такому відкритому підходу Ampere отримує найкраще з обох світів: вона зберігає право власності на інтелектуальну власність та дані про автомобілі в Європі, водночас отримуючи вигоду від середовища, яке забезпечить її клієнтам доступ до постійно зростаючого світу додатків, які роблять вбудовану систему Google такою унікальною.
Такий горизонтальний підхід дозволяє Ampere заощадити час, витрати та зменшити ризики виробництва. На додаток до розподілу інвестицій та забезпечення конкурентоспроможних витрат, він скорочує час розробки на 50%, що ставить вартість розробки на один рівень з китайськими гравцями та до половини західних OEM-виробників.
Очікується, що перші SDV з'являться на ринку в 2026 році.
Виробничий полюс Ampere складається з чотирьох високотехнологічних заводів, готових до роботи в перший день, загальною потужністю 400 000 одиниць/рік з можливістю масштабування до 620 000 одиниць/рік до 2028 року:
- ElectriCity:
- Douai та Maubeuge, два складальні заводи для виробництва лінійки Ampere та моделей її партнерів
- Ruitz для виробництва корпусів акумуляторів та електричних компонентів
- Cléon перетворюється на один з найбільших і найбільш конкурентоспроможних європейських майданчиків з виробництва електронних силових агрегатів
ElectriCity - це унікальна та компактна екосистема, яка об'єднує 75% постачальників у радіусі 300 км та 75% потенційних клієнтів у радіусі 1000 км. Це дозволяє скоротити логістичні витрати на 40%. Виробничий полюс Ampere забезпечить найкращу у своєму класі продуктивність з часом складання автомобіля 9 годин, починаючи з Renault 5. З точки зору витрат, до 2025 року ElectriCity буде настільки ж конкурентоспроможним, як і східноєвропейські заводи.
Вуглецевий слід ElectriCity (галузь 1 і 2) буде чистим нулем до 2025 року. Цього буде досягнуто завдяки чіткому курсу на декарбонізацію, що базується на оптимізації коефіцієнтів використання, правильному підборі розмірів, оптимізованому управлінні енергією завдяки виробничій системі 4.0 та цифровим інструментам у поєднанні з низьковуглецевою енергією.
Ampere буде використовувати можливості інших бізнес-підрозділів Групи Renault. Він отримає вигоду від повних фінансових можливостей (включаючи страхування) від Фінансові Послуги Mobilize, мобільності та енергетичних послуг (включаючи зарядку) від Mobilize Beyond Automotive та послуг, пов'язаних з циркулярною економікою, від The Future Is NEUTRAL.
Використання екосистеми Групи Renault - впізнаваності бренду Renault, дистриб'юторської мережі, виробничих потужностей і масштабів закупівель - за оцінками, призведе до уникнення витрат у розмірі 15 млрд євро для компанії Ampere.
Ці відносини між Групою Renault та Ampere будуть взаємними та збалансованими з точки зору потоків і підкріплені чіткими договірними угодами, які повністю гарантують дотримання інтересів обох компаній.
|
Ampere Фокус на електромобілях та програмному забезпеченні |
Renault Group Підтримка з питань, що не стосуються електромобілів/програмного забезпечення |
Стратегія |
та інновацій
|
|
Розвиток |
|
|
Операційна діяльність |
|
|
Продаж та маркетинг |
|
|
Функції підтримки |
|
|
Компанія Ampere є справжнім прихильником ESG. Мета ESG компанії Ampere базується на трьох стовпах:
- Декарбонізація, що виходить за рамки електрифікації, з метою досягнення нульового рівня викидів до 2035 року,
- Циркулярна економіка для збереження ресурсів, заснована на принципах " Future Is NEUTRAL" та "Mobilize",
- Справедливий перехід, з високими амбіціями щодо дотримання прав людини та прозорості ланцюга постачання, а також етичного та інклюзивного робочого місця.
Sustainalytics оцінює Ampere як компанію №1 в автомобільному секторі в усьому світі з показником 12,8, що більш ніж на 4 бали краще, ніж у інших гравців, що працюють виключно на електромобілях.
Ampere прагне стати компанією з нульовим рівнем викидів до 2035 року, дотримуючись підходу "від колиски до могили". Дорожня карта вуглецевої нейтральності спирається на:
- Електрифікацію: повна лінійка електромобілів з нульовим рівнем викидів вихлопних газів,
- Промисловість: цільовий нульовий рівень викидів у промисловості до 2025 року,
- Споживання: низьковуглецева зарядка на основі прогнозу МЕА, та
- Постачальників: мета - скоротити викиди від своїх постачальників на 30%, а від акумуляторів - на 35% до 2030 року.
Корпоративне управління Ampere відповідатиме найвищим стандартам незалежності та буде ефективним, щоб забезпечити швидкість прийняття рішень та гнучкість, необхідну для відповідності бізнес-моделі компанії: Рада директорів Ampere налічуватиме 11 директорів з великим досвідом роботи в галузі технологій та автомобілебудування, включаючи чотирьох незалежних директорів (понад 1/3 від загальної кількості директорів), шість директорів Групи Renault (включаючи голову) та одного директора Nissan. Очолить Раду директорів Лука де Мео.
Буде створено три профільні комітети (Аудит та ризики, Призначення та компенсації, Стратегія та сталий розвиток).
Ampere планує досягти доходів у розмірі понад 25 млрд євро у 2031 році та маржі операційного прибутку понад 10% з 2030 року з чітким орієнтиром на досягнення точки беззбитковості у 2025 році (операційна маржа та вільний грошовий потік).
|
2023 |
2025 |
2031 |
Кількість моделей |
1 |
4 |
7 |
Продажі автомобілів (в одиницях) |
~45 тис. |
~300 тис. |
~1млн |
Дохід |
~2,8м млрд євро |
понад 10 млрд євро |
понад 25 млрд євро |
Операційний прибуток у % від доходу |
<0 |
Беззбитковість |
10%+1 |
Очікується, що в період з 2023 по 2031 рік доходи зростатимуть на 30%+ у середньорічному обчисленні , з приблизно 2,8 млрд євро у 2023 році до 25 млрд євро+ у 2031 році, що буде зумовлено такими факторами:
- Продажі автомобілів (цільовий показник 90% доходів у 2031 році; ~1 мільйон автомобілів) підтримуються все більш доступною лінійкою з 7 автомобілів, оскільки Ampere виконає свою дорожню карту зі зниження витрат на 40% між 1-м і 2-м поколінням електромобілів С-сегменту до 2027/2028 року.
- Продажі партнерам включають, зокрема, технології електромобілів та програмного забезпечення, що продаються іншим брендам Групи Renault, членам Альянсу або зовнішнім партнерам. Продажі партнерам становлять половину доходу Ampere у 2023 році і, як очікується, становитимуть 20% у 2025 році. З міркувань обережності, бізнес-план Ampere включає лише продажі партнерам, з якими вже укладено контракти, що пояснює поступове зменшення їхньої частки в загальному доході понаднормово. Однак нові партнерства мають стати для Ampere значною можливістю для розвитку її діяльності.
- Доходи від післяпродажного обслуговування зростатимуть відповідно до збільшення кількості проданих автомобілів, чому сприятиме той факт, що SDV забезпечить більш тривалу лояльність до мережі післяпродажного обслуговування і дозволить пропонувати клієнтам нові види послуг.
- Інші доходи включають:
- CAFE (Корпоративна середня паливна економічність) зараховується в рахунок продажів Групи Renault, оскільки Ampere вироблятиме більшість електромобілів Групи.
- Доходи від нових послуг (додатки, зв'язок, доповнення для автономного водіння та послуги зарядки/ енергетики), за прогнозами, сягнуть 500 євро на рік на один автомобіль, з яких 60% - для Ampere і 40% - для Renault Group.
Операційна маржа має досягти беззбитковості у 2025 році та 10%+ від доходу з 2030 року за рахунок 3 основних важелів:
- Поглинання обсягу та постійних витрат
- Оптимізація змінних витрат, втілена в плані Ampere скоротити витрати на 40% між 1-м і 2-м поколінням автомобілів до 2027/2028 року. Це дозволить і більш ніж компенсує зниження середньої ціни продажу модельного ряду, оскільки Ampere прагне до паритету цін на електромобілі та ДВЗ
- Оптимізація витрат на дистрибуцію, завдяки близькості клієнтів та постачальників Ampere, а також фокусу на роздрібній торгівлі, яка має становити понад 50% від загального обсягу продажів
Завдяки своїй бізнес-моделі, в яку вже вкладено значні інвестиції, Ampere планує генерувати грошові кошти раніше, ніж більшість конкурентів, з цільовим показником беззбитковості вільного грошового потоку вже у 2025 році. На шляху до досягнення цієї ключової цілі сукупний грошовий збиток Ampere за 2024 фінансовий рік та перше півріччя 2025 року становитиме максимум 1,5 млрд євро.
Таке ефективне управління грошовими коштами призведе до високого рівня конвертації грошових коштів >80%[1] у 2031 році
З приблизно 25% доходу, очікуваного у 2024 році, на капітальні інвестиції та R&D планується спрямувати 10% в середньому протягом 2024-2031 років та близько 8% у довгостроковій перспективі.
Група Renault профінансувала перший етап створення компанії Ampere. Цей перший етап завершився відділенням Ampere 1 листопада 2023 року. Зараз Ampere вступає в нову фазу прискорення свого розвитку. Залучення капіталу через потенційне IPO дозволить Ampere зростати швидше, більш автономно, без подальшого залучення ресурсів Групи і, в кінцевому рахунку, забезпечить підвищену фінансову дохідність для інвесторів Ampere і для Групи Renault.
У разі потенційного IPO, Ampere буде повністю профінансований. Частина надходжень буде спрямована на капітальні витрати, R&D та потенційні зовнішні інвестиції, зокрема, у трьох ключових сферах:
- Подальше зміцнення можливостей ланцюга створення вартості програмного забезпечення Ampere
- Прискорення діяльності зі скорочення витрат, особливо проектування та розробка платформи Ampere другого покоління для С-сегменту
- Розробка нових автомобілів
Частина надходжень вже забезпечена узгодженими інвестиціями наших перших ключових інвесторів: Nissan та Mitsubishi Motors, які загалом інвестують в Ampere до 0,8 млрд євро. Qualcomm Technologies також розглядає можливість інвестування.
Електромобілі - це інший вид спорту, який вимагає іншої підготовки спортсмена. Створення Ampere передбачає нову культуру праці, яка ідеально підходить для специфіки екосистеми електромобілів. Ampere отримає переваги від самоконтрольованої технологічної бази, власного портфоліо інтелектуальної власності та висококваліфікованої робочої сили. Цілеспрямований менеджмент та управління забезпечать повну концентрацію на розгортанні повноцінної стратегії, щоб стати європейським лідером на швидко зростаючому ринку електромобілів.
Створення Ampere як автономного підприємства вже дало свої результати завдяки численним скороченням витрат та іншими операційними ініціативами. Прозорість, якої вимагає потенційний лістинг Ampere, ще більше посилить повну підзвітність керівництва та працівників компанії.
Ampere - це перший європейський гравець у сфері електромобілів та програмного забезпечення, який застосовує такий низькоризиковий підхід. Компанія користується перевагами екосистеми Групи Renault, а її унікальний горизонтальний підхід дозволяє швидко реалізовувати проекти в мінливому середовищі з меншими інвестиціями.